Przejdź do głównej zawartości

Trick na skuteczne urządzanie biura w domu


Trick na skuteczne urządzanie biura w domu




Z ostatniego badania z artykułu Harvard Business Review naukowcy sugerują, że ludzie, którzy pracują w tym samym harmonogramie biura z domu, wykonują więcej zadań dziennie. Wyjaśnienie pracowników? Ciche środowisko pomogło zwiększyć ich wydajność.

Co więcej, praca w domu daje ci swobodę w tworzeniu miejsca, które potrzebujesz do wykonania pracy, którą musisz wykonać. W domu możesz kontrolować (przynajmniej większość) funkcji swojego otoczenia, podczas gdy w biurze właściwie zaprojektowałeś swoje biurko.

Oto 6 sprawdzonych tricków:

1.   Myśl jak mysz i znajdź najcichszy zakątek swojego domu/mieszkania

2.   Oczyść biurko i resztę domu

3.   Przynieś trochę zieleni

4.   Wypróbuj uspokajający zapach

5.   Użyj mniejszej listy rzeczy do zrobienia

6.   Rób znaczące przerwy



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Walidacja

Aby leki były dopuszczone do obrotu muszą przejść naprawdę dużą ilość badań i testów. Bardzo istotna jest tutaj walidacja i cały proces z nią związany. Jego obowiązkiem jest udowodnienie, że wszystkie działania są zgodne z aneksem 15 gmp.