Przejdź do głównej zawartości

Trick na skuteczne urządzanie biura w domu


Trick na skuteczne urządzanie biura w domu




Z ostatniego badania z artykułu Harvard Business Review naukowcy sugerują, że ludzie, którzy pracują w tym samym harmonogramie biura z domu, wykonują więcej zadań dziennie. Wyjaśnienie pracowników? Ciche środowisko pomogło zwiększyć ich wydajność.

Co więcej, praca w domu daje ci swobodę w tworzeniu miejsca, które potrzebujesz do wykonania pracy, którą musisz wykonać. W domu możesz kontrolować (przynajmniej większość) funkcji swojego otoczenia, podczas gdy w biurze właściwie zaprojektowałeś swoje biurko.

Oto 6 sprawdzonych tricków:

1.   Myśl jak mysz i znajdź najcichszy zakątek swojego domu/mieszkania

2.   Oczyść biurko i resztę domu

3.   Przynieś trochę zieleni

4.   Wypróbuj uspokajający zapach

5.   Użyj mniejszej listy rzeczy do zrobienia

6.   Rób znaczące przerwy



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dla kogo kursy z zarządzania nieruchomościami?

Nie ulega wątpliwości, że wszystkiemu z nas zależy na znalezieniu dobrze płatnej pracy. Nierzadko jednak praca na etacie nie spełnia naszych oczekiwań. Winna może być temu chociażby niezbyt przyjemna atmosfera w miejscu pracy. Nie da się również ukryć, że czasami wynagrodzenie nie pozwala nam na godne życie i przyjemności.